Refusionsprocessen

Arbejdsgivere skal anmode om refusion via NemRefusion (brug linket her på siden). Herefter behandler vi ansøgningen, og godkender om virksomheden kan få refusion. Fra vi har anvist pengene til din bank, og til du har modtaget din refusion, går der 2 bankdage.

Information om NemID medarbejdersignatur

Indberetninger via NemRefusion kræver, at du har en NemID medarbejdersignatur (også kaldet digital signatur). Den kan bestilles hos Nets' hjemmeside her.

Når du har modtaget din NemID medarbejdersignatur, skal du have rettigheder til at anmode om refusionen. Det er din virksomheds Nem-Login-Administrator, som tildeler denne rettighed.

Har du spørgsmål til NemID medarbejdersignatur eller mangler rettigheder, kan du ringe til Virk Support (NemRefusion) på telefon 7220 0030.

Har du spørgsmål til, hvordan man bruger selvbetjeningsløsningerne, kan du ringe til NemRefusions support på 4460 7213 (tast 4 for at komme igennem til en medarbejder).