Natmedarbejder søges til spændende stilling 5-20 timer om ugen

Jobbeskrivelse og ansvarsområder

Natmedarbejder søges til en virksomhed, hvor Kundeservice er omdrejningspunktet. Der skal besættes i alt 70 nattimer om ugen og så har man fri ugen efter.

Arbejdsopgaverne vil blandt andet bestå af:

  • Betjening af kunder
  • Salg af benzin, olier tilbehør mm
  • Bakeoff af blandt andet franskbrød, rundstykker med mere
  • Produktion af diverse pølser i forbindelse med franske hotdog
  • Lettere rengøring
  • Sætte varer på plads

Ønsker til kvalifikationer

  • Venlig og åben
  • Vil og har lyst til jobbet
  • Du skal være serviceorienteret, præsentabel, hjælpsom og have en positiv tilgang til arbejdsopgaverne

Praktiske informationer

Virksomheden ligger på Amager

Send ansøgning og CV hurtigst muligt

Ansættelse snarest muligt

Arbejdstiden er 5-20 timer om ugen og aftales nærmere med arbejdsgiver

Løn efter aftale mellem virksomhed og den ansatte

Vil du høre mere om stillingen, skal du henvende dig til fleksjobambassadør Henrik A. Hansen

Serviceorienterede natmedarbejdere søges 5-20 timer om ugen til spændende virksomhed

Jobbeskrivelse og ansvarsområder

Der skal besættes i alt 70 nattimer per uge og så har man fri ugen efter.

Arbejdsopgaverne vil blandt andet bestå af:

  • Betjening af kunder
  • Salg af benzin, olier tilbehør med mere
  • Bakeoff af blandt andet franskbrød, rundstykker med mere
  • Produktion af div pølser ifb. med franskehotdog
  • Lettere rengøring
  • Sætte varer på plads

Ønsker til kvalifikationer

  • Venlig og åben
  • Vil og har lyst til jobbet
  • Du skal være serviceorienteret, præsentabel, hjælpsom og have en positiv tilgang til arbejdsopgaverne

Praktiske informationer

Virksomheden ligger på Amager

Ansøgningsfrist snarest

Ansættelse snarest muligt

Send en motiveret ansøgning og CV så hurtigt som mulig (ASAP)

Arbejdstiden aftales nærmere med arbejdsgiver og er 5-20 timer om ugen

Løn efter aftale mellem virksomhed og den ansatte

Vil du høre mere om stillingen, skal du henvende dig til fleksjobambassadør Henrik A. Hansen

Norsktalende kundeservicemedarbejder søges til fleksibelt arbejde

Jobbeskrivelse og ansvarsområder

Taler du norsk og trives du med opgaver inden for salg- og kundeservice – kombineret med lettere oversættelsesopgaver, så ring hurtigst muligt til

Praktisk information

Virksomheden ligger i Ørestaden og handler med gaveartikler

Timetallet aftales med arbejdsgiver

Vil du høre mere om stillingen, skal du henvende dig til fleksjobambassadør Hanne Hjardemaal

Køkken eller kantinemedarbejder søges 15 timer om ugen

Jobbeskrivelse og ansvarsområder

Indkøb, klargøring, anretning, afrydning og opvask af kantine/frokost ordning for 12–15 medarbejdere i det indre København.

Ønsker til kvalifikationer

Erfaring fra lignende stilling er en fordel, men viljen er det vigtigste. Dog skal du have et hygiejnebevis.

Du skal være åben, ærlig, omgængelig, have humor, rolig i et til tider hektisk miljø, have en rigtig god ordens sans og kunne være med til at sikre en god omgangs tone med alle kolleger i virksomheden.

Hygiejnebevis kan eventuelt fås via jobcenteret.

Praktisk information

Virksomheden ligger i Kbh K.

Arbejdstid er 15 timer om ugen - 3 timer om dagen og efter aftale.

Ansøgningsfrist snarest muligt

Ansættelsesdato 1. september 2014

Vil du høre mere om stillingen, skal du henvende dig til fleksjobambassadør Henrik A. Hansen

Svensk eller finsk-talende kundeservicemedarbejder søges til salgsvirksomhed

Jobbeskrivelse og ansvarsområder

Taler du svensk eller finsk og trives du med opgaver inden for salg- og kundeservice – kombineret med mindre oversættelsesopgaver.

Praktisk information

Virksomheden ligger i Ørestaden.

Timetallet kan aftales med arbejdsgiver.

Vil du høre mere om stillingen, skal du henvende dig til fleksjobambassadør Hanne Hjardemaal

Vicevært søges 8-10 timer om ugen

Jobbeskrivelse og ansvarsområder

Har du håndværkersnilde og trives du med praktiske vedligeholdelsesopgaver indendørs- og udendørs, så er dette måske jobbet for dig. Hvis du samtidig har det godt med selv at kunne planlægge din arbejdsuge og er i stand til at danne dig et overblik over dine opgaver, kunne det være dig vi har brug for.

Dine arbejdsopgaver vil bestå i at:

  • Vedligeholde mindre grønt areal (lille forhave, indkørsel og mindre gårdsplads), dvs. luge bede, feje og evt. snerydning
  • Aflæse målere i 2 ejendomme
  • Mindre vedligeholdelsesopgaver af bygninger
  • Køre bygningsaffald på affaldsstation
  • Andre forefaldende opgaver

Ønsker til kvalifikationer

Vi forestiller os at du har erfaring fra håndværkerbranchen eller kommer fra et job inden for ejendomsservice, f.eks. pedel, gårdmand eller vicevært. Arbejdsopgaverne er varierende, og du skal derfor være i stand til selv at danne dig et overblik og kunne arbejde selvstændigt. Det er desuden et krav at du har kørekort til personbil.

Praktisk information

Virksomheden ligger i Vanløse

Arbejdstiden er 8-10 timer om ugen og kan placeres på tidspunkter der passer dig bedst.

De 2 bygninger ligger i Vanløse og på Nørrebro

Ansøgningsfrist den 21. august 2014

Ansættelsesdato snarest

Virksomheden tilbyder 4 ugers praktik forud for ansættelse

Vil du høre mere om stillingen, skal du henvende dig til fleksjobambassadør Hanne Hjardemaal

Administrativ medarbejder søges 15-20 timer om ugen

Jobbeskrivelse og ansvarsområder

Vi søger en udadvendt, imødekommende, serviceminded og fleksibel ”blæksprutte” med gode IT kundskaber.

Dit kontor ligger i forbindelse med receptionen, og du vil i løbet af en arbejdsdag komme i kontakt med mange forskellige mennesker. Kontoret deler du med en administrativ kollega.

Arbejdsopgaver:

Administration

  • Diverse registreringsopgaver i forskellige IT-systemer, eksempelvis indtastning af borgeroplysninger og belægningsstatistik
  • Elektronisk bestilling af kørsel til borgere til og fra centret
  • Betjene receptionen herunder tage imod nye borgere og leverandører samt passe telefonen
  • Administrere post - både digitalt og i papirform
  • Bestille kontorartikler
  • Kopiere
  • Diverse forefaldende opgaver

Økonomi og personale

  • Behandle elektroniske regninger herunder tjekke, at konteringen er korrekt
  • Elektronisk administration af kontantsalg
  • Behandle medarbejderudlæg
  • Ressourceperson i forhold til kommunens interne Netbutik
  • Diverse administrative opgaver i forbindelse med rekruttering og ophør af medarbejdere
  • Arkivere

Ønsker til kvalifikationer

Vi søger en person, der:

  • har administrativ erfaring
  • kan lide forskellige arbejdsopgaver i løbet af en arbejdsdag
  • er positiv, udadvendt, stabil og serviceminded

Det er en forudsætning, at du har gode IT kundskaber i specielt Word og Excel, samt at du trives med at arbejde i forskellige interne IT-systemer. Der vil naturligvis ske en oplæring i disse.

Skriv én ansøgning med et par ord om, hvorfor det netop er dig, der skal have jobbet.

Praktisk information

Virksomheden ligger på Østerbro

Arbejdstiden er 15-20 timer ugentligt- cirka fra kl. 09.00 – 13.00 alle ugens 5 dage

Løn ifølge gældende overenskomst

Ansøgningsfrist mandag den 25.8.2014

Ansættelsesdato hurtigst muligt

Vil du høre mere om stillingen, skal du henvende dig til fleksjobambassadør Annette Baunehøj Jørgensen

Servicemedarbejder til rengøring søges 20 timer om ugen til skole

Jobbeskrivelse og ansvarsområder

Skolen der ligger i Valby søger en medarbejder til rengøring af undervisningslokaler, gange og toiletter. Andre lettere, praktiske servicefunktioner kan også indgå i dit arbejde.

Ønsker til kvalifikationer

Du har sikkert allerede god erfaring med rengøring. Derudover er det vigtigt at du er serviceminded, har et godt humør og en god fysik du kan udføre støvsugning, gulvvask og kan gå på trapper du trives med rutineprægede og veldefinerede opgaver du kan bevare overblikket, er pligtopfyldende og mødestabil det er naturligt for dig at arbejde grundigt og kvalitetsbevidst med dine arbejdsopgaver du er i stand til at kommunikere positivt og imødekommende med elever, lærere og forældre

Praktisk information

Arbejdstiden er 20 timer om ugen. I tidsrummet fra kl. 7.30 til 11.30. Hver 3. uge ligger arbejdstiden i tidsrummet mellem kl. 13.00 til 17.00.

Løn efter kvalifikationer

Ansøgningsfrist hurtigst muligt og senest den 21. august

Ansættelsesdato snarest muligt

Særlige forhold

Skolens lokaler er fordelt på 3 forskellige etager, så du skal være i stand til at gå på trapper. Skolen består af både nyere og ældre bygninger. Skolen indhenter straffeattest og børneattest forud for ansættelsen.

Vil du høre mere om stillingen, skal du henvende dig til fleksjobambassadør Hanne Hjardemaal

Ekspedienter søges til bageri 5-20 timer om ugen

Jobbeskrivelse og ansvarsområder

Arbejdsopgaverne består i at sælge morgenbrød og lave kaffe til de meget morgenfriske kunder samt at få butikken til at se indbydende ud.

Følgende opgaver skal også varetages:

  • Smøre sandwich
  • Tage imod telefon bestillinger f.eks. bestillinger af lagkager eller andre vare som kunderne ønsker.
  • Små rengørings opgaver for eksempel fejning af gulve og oprydning
  • Der skal løbende laves kaffe som kunderne kan købe

Bageriet er kendt for at tage et stort socialt ansvar og har allerede gode erfaringer med fleksjobmedarbejdere. Bageriets vision er at alle hjælper hinanden og der er plads til alle.

Hvor mange timer du er visiteret til, har ikke den store betydning, bare du kan levere en god arbejdskraft fra du kommer til du går. Dog skal du være frisk på at møde kl. 05:30, dette kan der ikke ændres på.

Ønsker til kvalifikationer

Du skal som skrevet være morgenfrisk, da mødetiden er kl. 5:30, har du erfaringer fra tidligere job indenfor servicebranchen er dette også en fordel. Det er ikke et krav at du har stået i et bageri før.

Det vigtigste er at du har løst til at arbejde, er fleksibel og mødestabil.

Hvis du har et godt humør og er meget udadvendt er dette også en fordel.

Du vil få en grundig oplæring indtil du føler dig sikker.

Der kan være travlt i visse perioder, men du står aldrig alene i bageren.

Alder eller andre særlige skåne behov skal ikke holde dig tilbage i at søge stillingen.

Der forekommer ingen tunge løft.

Praktisk information

Virksomheden ligger i København S

Arbejdstiden er 5-20 timer om ugen alt efter hvad du er visiteret til og er fra kl.5.30 og frem

Løn aftales med virksomheden

Ansøgningsfrist den 22.august 2014

Ansættelsesdato hurtigst mulig

Vil du høre mere om stillingen, skal du henvende dig til fleksjobambassadør Allan Friis Olsen

Økonomimedarbejder søges 15-20 timer om ugen

Jobbeskrivelse og ansvarsområder

Virksomheden søger en økonomimedarbejder i fleksjob, 15-20 timer om ugen, med ansættelse 1. eller 15. september 2014.

Den kommende økonomimedarbejder skal besidde de kompetencer og erfaring, der kræves for at udføre følgende opgaver:

  • Bogføring og fakturering
  • Budget og opfølgning
  • Fondsadministration
  • Kontakt til revisor
  • Viden om fagretslige emner som ansættelseskontrakter, opsigelsesregler, sygdom med mere
  • Forskellige administrative opgaver, herunder nogen sekretærfunktion
  • Registrering af løndata

Medarbejderen skal endviderere besidde god skriftlighed, i dansk tale og skrift, samt et godt kendskab til excel er en forudsætning. 

Vi stiller kontorplads til rådighed, hvor der også er mulighed for at lukke døren efter behov.

Ønsker til kvalifikationer

Vores nye medarbejder skal være god til at strukturere sin egen tid og have et godt overblik over forskellige opgaver.

Vi ønsker en selvstændig, erfaren person, da vedkommende vil stå for en stor del af økonomien.

Der vil naturligvis fortsat være sparring i huset omkring arbejdsområderne, men der er ikke andre medarbejdere der sidder med samme område. Medarbejderen bliver en del af huset, dagligdagen og det kollegiale fællesskab. Vi har en god kultur i huset, her er humor og god trivsel og alle kommer hinanden ved, på tværs af funktioner. Vores nye medarbejder skal sætte pris på et levende hus, hvor der også er børn hver dag.

Praktisk information

Virksomheden ligger i København N

Arbejdstiden er 15-20 timer om ugen, inklusiv frokostpauser med fleksibilitet i henhold til arbejdstid.

Løn aftales med arbejdsgiver

Ansøgningsfrist 25.8.2014

Ansættelsesdato 1. eller 15.september 2014

Særlige forhold

Der vil være mulighed for enmandskontor.

Vil du høre mere om stillingen, skal du henvende dig til fleksjobambassadør Allan Friis Olsen

Handymand søges 15-20 timer om ugen til Cafe

Jobbeskrivelse og ansvarsområder

Handymand m/k søges til café til mange forskellige lettere opgaver til trendy Café.

Du skal lave lettere håndværks opgaver som for eksempel udskiftning af pærer, lidt maling, små reparationer samt rengøringsopgaver i Cafeen.

Ønsker til kvalifikationer

Erfaring fra café eller restaurant vil naturligvis være en fordel, men ingen betingelse.

Du skal være åben og positiv samt kunne tage strabadserne i en travl café, hvor tonen kan være hård, men absolut kærlig. 

Der er kun aften og weekend åbent i cafeen, men dine opgaver kan som udgangspunkt udføres i dagtimerne. Du skal kunne arbejde under pres.

Praktisk information

Arbejdspladsen ligger på Vesterbro

Ansættelsesdato hurtigst muligt

Arbejdstid 15–20 timer om ugen fordelt på aftener og weekender (noget af arbejdet kan udføres i dagtimerne)

Løn efter overenskomst

 

Vil du høre mere om stillingen, skal du henvende dig til fleksjobambassadør Henrik A. Hansen

Butiksassistent søges til dagligvarebutik 20-25 timer om ugen

Jobbeskrivelse og ansvarsområder

Helt almindeligt butiksarbejde med blandt andet vareopfyldning kassearbejde etc. Samt forefaldende arbejde.

Ønsker til kvalifikationer

Erfaring fra butik er ikke nødvendigt, men en fordel.

Du skal være åben, ærlig og ville jobbet i en til tider hektisk hverdag i en moderne butiks virksomhed. Du skal have et godt humør og kunne møde kunderne med et smil på læben

Praktisk information

Virksomheden ligger i København S

Arbejdstiden er 20-25 timer om ugen og aftales nærmere med arbejdsgiver

Løn efter overenskomst

Ansøgningsfrist hurtigst muligt

Ansættelsesdato hurtigst muligt

Vil du høre mere om stillingen, skal du henvende dig til fleksjobambassadør Henrik A. Hansen

Administrativ medarbejder søges 20 timer om ugen til butikskæde

Jobbeskrivelse og ansvarsområder

Denne stilling skal varetage 3 butikker på Nørrebro, og refererer som udgangspunkt til butikschefen i butikkerne, så sammen med butikschefen skal personen står for den administrative del af at drive en butik.

 

  • Daglig optælling af penge / værdier såsom klippe-kort, danske spil, byttepenge samt aflevere penge i banken
  • Udenlandsk Valuta til bank               
  • Stram styring / opfølgning på fokusgrupper værdi (klippekort, cigaretter, danske spil)
  • Afholdes af værdi status 1 gang om måneden
  • Holde opsyn med daglige rapporter såsom kasse differencer/afskrivninger/unormalt salg/nul salg mm.
  • Fakturakontrol samt afstemning af faktura
  • Bistå med hjælp til status af hele butikken
  • Forebyggelse af bedrageri/tyveri medarbejder
  • Udarbejdelse af kontrakter
  • Søge refusion ved sygdom
  • Taste og sende løn til godkendelse
  • Udrulle og lave arbejdsplaner (kun skrive ind og ajourfører arbejdsplaner)

Som udgangspunkt tager det ca. 1-1,5 time pr dag i hver butik med de daglige rytme og rutiner der er, det vil sige cirka 20 timer om ugen, der kan være butikker hvor personen skal bruge 2-3 timer på udvalgt dage i forhold til særligt opståede problemer eller øget fokus/kontrol.

Jobbet kræver minimum 20 timer, og du skal kunne arbejde mandag til fredag, der kan ved helligdage være arbejdsdage, da vi holder åbent alle dage hele året rundt.

Ønsker til kvalifikationer

Du skal have erfaring med administrative opgaver og økonomi, gerne butikserfaring (butikserfaring er dog ikke et krav).

Du skal være fleksibel, have en høj selvdisciplin og du skal være detaljeorienteret. 

Hvis du har en økonomisk baggrund fra tidligere job, vil det blive fortrukket.   

Har du erfaring med at arbejde med fakturering er dette også en fordel

Da du er en del af en kontrol, er det vigtigt at du har en godt menneskekendskab og er god til at samarbejde. Vi ser frem til at modtage en motiveret ansøgning fra dig.

Praktisk information

Arbejdstiden er 20 timer om ugen og aftales med arbejdsgiver

Løn forhandles efter gældende overenskomst

Ansøgningsfrist den 25. august 2014

Ansættelsesdato 3.september eller 2. oktober 2014 eller efter aftale

Vil du høre mere om stillingen, skal du henvende dig til fleksjobambassadør Allan Friis Olsen

Ufaglært skrædder eller syerske søges 5-25 timer om ugen

Jobbeskrivelse og ansvarsområder

Vi er en unik virksomhed, som også ansætter mennesker med nedsat arbejdsevne, og 90 % af vores ansatte arbejder i fleks- eller skånejob. På den måde tager vi som virksomhed et stort socialt ansvar. Vi fungerer på markedsvilkår, men vi skal ikke skabe et overskud til en ejer eller ejerkreds. De produkter virksomheden tilbyder i de forskellige afdelinger er af høj standard og kan på flere måder hjælpe erhvervslivet i en stadig mere hektisk dagligdag. Og samtidig give det enkelte firma en social profil.

Vi er stille og roligt i vækst, og det betyder at vi har brug for følgende profil i den kommende tid:

Vi søger en ufaglært og dygtig skrædder/syerske 5-25 timer om ugen.

Du skal kunne arbejde på industri maskiner med blandt andet overlock. Der er produktion af vaskeposer, hagesmække, spisestykker og skjorter. Det forventes at du har interesse for arbejde med syning og gerne nogen erfaring

Ønsker til kvalifikationer

Vi forventer at du er:

  • Ufaglært skrædder/syerske
  • Er stabil og serviceminded

Praktisk information

Virksomheden ligger i Ballerup

Arbejdstiden er 5–25 timer om ugen

Ansøgningsfrist snarest muligt

Ansættelsesdato snarest muligt



Vil du høre mere om stillingen, skal du henvende dig til fleksjobambassadør Henrik A. Hansen

Administrativ medarbejder søges 15-20 timer om ugen til privat virksomhed

Jobbeskrivelse og ansvarsområder

Virksomheden søger en medarbejder til alsidigt administrativt arbejde. I stillingen vil du løbende komme i berøring med forskellige og afvekslende administrative opgaver.

En enkelt dag om ugen skal du være behjælpelig med lettere bogføring – dvs. registrering af diverse bilag i E-conomics.

Derudover skal du løbende, i samarbejde med sekretæren, være behjælpelig med følgende opgaver:

  • Telefonpasning og modtagelse af patienter i receptionen
  • Registrere løn i Danløn
  • Anmelde til landspatientregistret
  • Afsendelse af epikriser (kort sammendrag af en patients sygehistorie, indlæggelsesforløb og plan for efterbehandling)
  • Håndtere akkrediteringer
  • Skrive enkelte journaler efter diktat
  • Betale regninger, lave personaleplaner mm.

Dertil skal du engang imellem, følge med på facebook, trustpilot etc. og sørge for opdatering af hjemmesiden.

Arbejdstid vil være - mandag 13-19, tirsdag eller onsdag 9-16 og fredag 9-13, med mulighed for fleksibilitet.

Der vil naturligvis forekomme en grundig oplæring i alle de nævnte arbejdsopgaver.

Har du uddybende spørgsmål – er du velkommen til at kontakte, Lægesekretær Charlotte Hald Schütt på 3321 2003.

Ønsker til kvalifikationer

Det er en fordel at du er god til pc og har let ved at lære nye systemer til bogføring, journaler, tidsbestilling, løn etc.

Derudover må du meget gerne være en glad og positiv person, med overskud til patienter og kolleger.

Din uddannelsesbaggrund kunne f.eks. være sygeplejerske, lægesekretær, bogholder, kontorassistent eller noget helt andet – det vigtigste er at du har administrativ erfaring.

Praktisk information

Virksomheden ligger på Vesterbro

Arbejdstiden er 15–20 timer om ugen: mandag 13-19, tirsdag eller onsdag 9-16 og fredag 9-13, med mulighed for fleksibilitet.

Løn aftales med arbejdsgiver

Ansøgningsfrist den 25. august 2014

Ansættelsesdato snarest muligt

Vil du høre mere om stillingen, skal du henvende dig til fleksjobambassadør Thomas Køj Nissen

Fleksibel pølsemand søges 10-20 timer om ugen

Jobbeskrivelse og ansvarsområder

Aktiv fleksibel medarbejder, som skal kunne klare opgaven med produktion af pølser, frikadelle & flæskestegs sandwich og rengøring ifb med arbejdet i pølsevognen/boden samt alm. forefaldende arbejde

Ønsker til kvalifikationer

Du skal være åben, service minded, ærlig, smilende og have et godt humør. Det er vigtigt at du vil jobbet og kan lide at Har du erfaring fra en lignende stilling er det en fordel, men oplæring finder sted. Tonen kan være hurtig og direkte i miljøet, hvilket man skal kunne klare. Der kan naturligvis forekomme løft som kan være lidt tunge

Praktisk information

Arbejdspladsen ligger på Nørrebro

Ansættelsesdato hurtigst muligt

Arbejdstid 10–20 timer om ugen og aftales med arbejdsgiver. Timerne ligger primært i løbet af dagen, men der kan forekomme aften og weekend arbejde

Løn efter overenskomst

Vil du høre mere om stillingen, skal du henvende dig til fleksjobambassadør Henrik A. Hansen

Køkkenassistent eller madmor søges 15-20 timer om ugen til cafe

Jobbeskrivelse og ansvarsområder

Køkkenassistent/madmor til cafékøkken med alt forefaldende i branchen. Skal også kunne servere, betjene baren når dette er nødvendigt. Du skal være et servicemenneske og med ro og overblik kunne rådgive og hjælpe kollegerne. Oplæring i diverse maskiner finder naturligvis sted

Ønsker til kvalifikationer

En åben og villig person som vil kunne tage strabadserne i en travl Café.  Caféen har kun åben aften og weekend. Tonen kan være hård i miljøet, men absolut venlig.

Du skal ville jobbet.

Praktisk information

Arbejdspladsen ligger på Vesterbro

Ansættelsesdato hurtigst muligt

Arbejdstid 15–20 timer om ugen

Løn efter overenskomst

 

Vil du høre mere om stillingen, skal du henvende dig til fleksjobambassadør
Henrik A. Hansen

Servicemedarbejder søges 10-20 timer om ugen til Gør Det Selv Værksted

Jobbeskrivelse og ansvarsområder

Aktiv moden service medarbejder, som skal kunne klare handymand opgaver som renholdelse af værkstedet, tømning af affald, kunne give en hjælpende hånd ved små rep af biler samt almindeligt forefaldende arbejde

Ønsker til kvalifikationer

Du skal være åben, service minded, ærlig, smilende og have et godt humør. Det er vigtigt at du vil jobbet og kan lide at yde service over for kunder og kolleger. Tonen kan være hurtig og direkte i miljøet, hvilket man skal kunne klare. Der kan naturligvis forekomme løft som kan være lidt tunge.

Praktisk information

Virksomheden ligger i København NV

Ansættelsesdato hurtigst muligt

Arbejdstid 10–20 timer om ugen og aftales med arbejdsgiver

Løn efter overenskomst

Vil du høre mere om stillingen, skal du henvende dig til fleksjobambassadør Henrik A. Hansen