Indsamling af husholdningsaffald

Offentliggjort:
19.06.2015, Kl
Ansøgningsfrist:
01.09.2015, Kl
På denne side finder du information om udbud vedrørende indsamling af husholdningsaffald i Københavns Kommune

Du finder udbudsmaterialet med udbudsbetingelserne, kravene til ydelsen og Teknik- og Miljøforvaltningen krav til kontraktvilkår samt yderligere bilag på denne side.

Spørgsmål om udbuddet

Alle henvendelser om spørgsmål til udbudsmaterialet mv. skal rettes skriftligt til:

Mette Norengaard
E-mail: meno@cowi.dk

Spørgsmål og svar vil blive besvaret og offentliggjort på denne side. Rettelsesblade om eventuelle ændringer i udbudsmaterialet vil også blive offentliggjort på denne side.

Spørgsmål modtaget senest den 18. august 2015 kan påregnes besvaret senest 6 dage før tilbudsfristen. Bemærk at modtagne skriftlige spørgsmål tidligst vil blive besvaret efter den 10. august 2015.

Informations- og spørgemøde

Der afholdes informations- og spørgemøde onsdag den 1. juli 2015 kl. 13.00-15.00. 

Sidste frist for tilmelding er tirsdag den 30. juni 2015 kl. 12.00.

Besigtigelse af tømmeforhold

Der vil være adgang til 2 identiske besigtigelser. Besigtigelserne vil foregå torsdag den 2. juli og fredag den 3. juli 2015, begge dage i tidsrummet fra kl. 13.00 til ca. kl. 15.00.
For nærmere information om tilmelding, se venligst Udbudsbetingelserne pkt. 6.2

Tilbudsfrist

Tilbud skal fremsendes eller afleveres til Ordregivers rådgiver på følgende adresse:

 

COWI A/S
Att.: Mette Norengaard
Parallelvej 2
2800 Kongens Lyngby

Tilbud skal være COWI i hænde senest:

Tirsdag den 1. september 2015 kl. 12:00.