Du er her

Administrationsgebyr for erhvervsaffald

Her kan du læse reglerne om fritagelse for administrationsgebyr for erhvervsaffald.

Fritagelse for administrationsgebyr 

Hvis du vil ansøge om fritagelse for betaling af administrationsgebyret, skal du gøre det, før vi udsender faktura. 

Ansøgning om fritagelse kan indsendes fra 22. maj til og med 15. august 2017. Det er meget vigtigt, at du overholder fristen. Vi kan ikke behandle ansøgninger modtaget efter 15. august 2017

Når ansøgningsfristen er udløbet, og vi har behandlet alle ansøgninger, sender vi fakturaen til de virksomheder, der ikke har opnået fritagelse. Vi forventer at udsendelsen vil ske senest i september 2017. Fakturaen bliver sendt til virksomhedens e-Boks. Alle virksomheder der modtager fakturaen, skal betale gebyret.

Du kan læse mere om processen og om betingelserne for fritagelse nedenfor. Du skal være opmærksom på, at informationerne er generelle og gælder for spørgsmål, der drejer sig om såvel gebyråret 2015 som 2016.
 

Kontakt

For mere information vedrørende denne side.